luni, 5 martie 2012

BANCURI-EPISODUL 3

BETIVUL SPRE CASA
Un betiv povesteste altui betiv:
- Si, cum ma duceam linistit spre casa, deodata simt ca cineva ma calca pe mîna!


BETIVUL INFRACTOR
Un infractor este interogat la politie:
- Spune, dom'le, ce-ai facut!
- Pai am furat o cisterna cu vin...
- Si...
- Jumatate am baut-o...
- Si cu cealalta jumatate ce-ai facut?
- Pai, am vândut-o...
- Si ce-ai facut cu banii?
- I-am baut!

BETIVUL HARNIC
Un tip vine pe la 5 dimineata acasa. Intra tiptil în camera unde dormea sotia si da sa-si scoata pantalonii.
- Betivule, iar vii la ora asta acasa?
- Nu, draga, zice omu', tragându-si pantalonii la loc, acuma plec.

PROMISIUNE
- Ai promis ca te vei lasa de bautura si vei deveni un alt om!
- Asa am si facut. Numai ca si omului aceluia îi place sa bea


INSOMNIE
- Te învat eu ce sa faci daca nu poti dormi: ia cîteva pahare de coniac.
- Cîte?
- Nu trebuie sa le numeri. Pîna adormi.
- Si daca tot nu adorm?
- Pai, dupa atîtea pahare de coniac, putin îti mai pasa daca dormi sau nu!


LA PETRECEREA SEFULUI
Un tip se îmbata la petrecerea lu' sefu' si a doua dimineata vorbea cu nevasta-sa:
- Ca de obicei, te-ai îmbatat turta si te-ai facut de c***t în fata sefului.
- Sa ma p*s pe el.
- Asta ai facut aseara si te-a dat afara.
- Atunci sa ma f*t pe el.
- L-am f***t eu si mîine dimineata te poti duce la servici.


IDENTITATE
Dupa miezul noptii, suna cineva la usa. Bubulina se duce somnoroasa sa deschida. În fata usii erau patru barbati, beti crita.
- Stimata doamna, noi am venit sa-l conducem pe sotul dv. pîna acasa, dar nu stim care dintre noi este.


ALCOOLUL LA VOLAN
De ce alcoolul la volan este periculos pentru un barbat însurat? Cînd e beat, barbatul trebuie sa-i dea cheile masinii nevestei.


CANTARETUL
Sotia catre sot la petrecerea de Revelion:
- Bravo, Mitica! Mai cînta vreo 3-4 cîntece!
- De ce sa mai cînt ca m-am saturat!?
- Cînta! Cînd cînti, nu bei!


PROMISIUNEA SOTULUI
Sotul:
- Îti promit ca te fac cea mai fericita femeie din lume.
Sotia:
- Când pleci?


AVANTAJE SI DEZAVANTAJE
Avantaje si dezavantaje în casatorie:
Avantaj - ti se aduce micul dejun în pat.
Dezavantaj - în fiecare zi de catre aceeasi persoana.


AVENTURA IN LIFT
Un barbat merge cu liftul. La un moment dat, intra o femeie. Dupa doua etaje, femeia opreste liftul, se uita cochet la el, îsi dezbraca bluza si sutienul si le arunca pe jos.
- Hai, fa-ma ca sa ma simt ca o femeie.
Barbatul se gîndeste putin, îsi dezbraca camasa, o arunca pe jos si spune:
- Hai, spal-o si calc-o.


MA IUBESTI?
Dialog în pat:
- Dragul meu, tu ma iubesti?
- Da' tu ce crezi ca fac aici? Flotari?


MASCULIN SAU FEMININ

La Oficiul de Emigrare, secretara catre un solicitant:
- Sexul?
- De trei ori pe saptamîna.
- Nu, nu, ma refer la: masculin sau feminin?
- Nu conteaza.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu