joi, 8 martie 2012

BANCURI-EPISODUL 5

ARDELEANUL IN GERMANIA
Un ardelean care voia sa plece in Germania il intreaba pe un vecin de-al lui ce sa faca deoarece nu stie limba germana.
- Nu-i bai. Limba germana-i ca la noi, numa' ca tre' sa vorbesti mai rar. Zis si facut. Ajunge ardeleanul la Hamburg, intra intr-un bar si spune:
- Bu-na zi-ua!
- Bu-na - raspunde barmanul la fel de rar.
- Da-ti-mi si mi-e o be-re.
- Po-f-tim be-rea.
Dupa primele inghitituri ardeleanul spune:
- Eu su-nt de la Tu-r-da. Tu de un-de es-ti?
- To-t di-n Tu-r-da.
- No... pai atunci de ce vorbim nemteste?



SURDOMUTUL SI PREZERVATIVELE
Un surdomut intra intr-o farmacie sa cumpere prezervative. Încearca întâi sa explice prin limbajul semnelor, dar farmacistul nu întelege. Mai gesticuleaza el mai pe întelesul tuturor dar farmacistul tot nu întelege. Nervos, surdomutul si-o scoate, o pune pe tejghea si mai trânteste si 10 lei lânga ea. Farmacistul scoate si el 10 lei, ii pune lânga cei ai surdomutului, si-o scoate si el, o pune tot pe tejghea, le masoara si ia banii. Surdomutul, rosu de nervi, începe sa gesticuleze violent înjuraturi în limbajul semnelor. La care farmacistul: "Stii ce ? Daca nu stii sa pierzi, n-ar trebui sa pariezi !"



SEX
Ion si Maria, la restaurant.
Maria, sorbind dintr-un pahat cu vin:
- Sa stii ca nu poate fi vorba de sex inainte de casatorie!
Ion:
- Atunci suna-ma dupa ce te casatoresti...

MEDICUL SI NEBUNUL
Medicul deseneaza o linie si apoi il intreaba pe nebun:
- Ce va sugereaza asta?
- Femei goale…
Mai deseneaza un cerc si intreaba iar:
- Dar asta ce va sugereaza?
- Femei goale…
Mai deseneaza un patrat:
- Ce va sugereaza asta?
- Femei goale…
Psihiatrul lasa jos creionul din mana si zice:
- Vad ca aveti o idee fixa cu femei goale:
- Eu am o idee fixa? Cine a desenat aici toate obscenitatile astea?

PEISAJ
El si ea in vacanta dupa 10 ani de casnicie:
Ea: - Iubitule, peisajul asta ma lasa muta.
El: - Perfect, campam aici.

FATA SI PREZERVATIVELE
Intra o fata draguta la farmacie si o intreaba pe farmacista:
- Aveti de vanzare prezervative foarte mari?
- Desigur ca avem, vreti sa cumparati?
- Nu, dar nu-i asa ca nu o sa va suparati daca am sa astept aici pana intra cineva sa cumpere?




ELECTROCASNICE
- De ce sunt imbracate miresele in alb?
- E culoarea electrocasnicelor.


CATEGORII BARBATI
Barbatii se impart in cinci categorii dupa trei criterii.
Criteriile sunt: bautura pe care o consuma; mijlocul de transport folosit; cu cine isi satisfac nevoile sexuale.
Categoriile sunt:
1. Whisky - Mercedes - Amanta
2. Coniac - Masina statului - Secretara
3. Pepsi - Dacia personala - Autostopista
4. Ceai - Tramvai - Nevasta
5. Apa - Talpa - Lab


DORINTA
El si ea pe o banca in parc, intr-o noapte cu luna.
- A cazut o stea, zice ea. Pune-ti in gand o dorinta.
- Mi-am pus, sopteste el.
- Si ce mai astepti?

LA POARTA RAIULUI
La poarta Raiului asteapta trei barbati.
Sf. Petru ii ia la intrebari:
- Mai, voi de cate ori v-ati inselat nevestele?
Primul zice: - Eu numai de cateva ori, dar imi pare rau ca am facut-o...
- Bine, uite, treci pe norisorul ala si asteapta ca o sa mergi in Rai.
Al doilea: - Eu am inselat-o de foarte multe ori, dar in rest nu prea am alte pacate.
- Bine, urca si tu pe norisor si asteapta.
Al treilea: - Sf Petre, eu nu sunt asa de pacatos, eu nu mi-am inselat niciodata nevasta...
- Mars, ma' de-aici, in Iad cu tine! Hai, dispari!
- De ce? Nu inteleg de ce astia doi ajung in Rai si eu nu?
- Pai, ba', aici iertam pacatele, nu prostia!

PASARICA SI BATERIA
Ce au in comun pasarica unei femei si o baterie de 9V?
- Stii ca nu e bine dar mai devreme sau mai tarziu tot pui limba...

CULMEA-SERIA 2
Culmea prostiei: sa fii prost degeaba
Culmea mizeriei: sa aiba puricii paduchi
Culmea politetii: sa bati la usa si cand iesi afara
Culmea aglomeratiei: sa mearga soferu’ de la autobuz pe scara
Culmea slabirii: sa slabeasca un ardei gras
Culmea pescuitului: sa pui scrum de tigara in ac si sa prinzi peste afumat
Culmea sexului in grup: sa ramai pe dinafara
Culmea telefoniei mobile: sa iesi cu telecomanda in oras si sa sune
Culmea zgarceniei: sa-ti pui ceasul cu trei ore in urma ca sa faci economie de timp
Culmea fotbalului: sa deschizi frigiderul si sa strigi ‘goool!!’
Culmea rasismului: sa bei whisky ‘black & white’ din pahare diferite
Culmea ciudata: mutul ii spune surdului ca orbul se uita la ei
Culmea nicotinei: sa fumezi tigara in latime fara filtru
Culmea zgomotului: sa faca dragoste 2 scheleti pe un acoperis de tabla
Culmea zborului: sa zbori prin cerul gurii
Culmea matematicii: sa stai de unu` singur si sa te simti in plus
Culmea tramvaiului: sa-l traga politia pe dreapta
Culmea chiorilor: sa vezi dublu cu un singur ochi
Culmea croitoriei: sa intorci pe dos costumul lui adam
Culmea betivului: sa ii lase gura apa
Culmea transmisiei: sa transmiti la radio si sa apari la tv
Culmea saraciei: sa cumperi mancare de la secondhand
Culmea culmilor: culmea ar fi s-o stiu si pe asta!






Un comentariu: