duminică, 4 martie 2012

BANCURI EPISODUL 2

BOXERUL
Boxerul campion vine la politie:
- Un tip m-a jefuit. M-a amenintat si mi-a luat cei 300$ pe care îi aveam la mine.
- Si nu v-ati aparat?
- Pentru numai atîtia bani?!

POLITISTI DE PASTE
Doi politisti se întîlnesc:
- Ma, se apropie Pastele, ti-am cumparat un ou Kinder.
Se întîlnesc si a doua zi:
- Ce zici, ti-a placut oul?
- Ciocolata era excelenta, dar capsula am înghitit-o cam greu.

CONCURS IN POLITIE
Un politist vine-ntr-o zi acasa cu un televizor ultimul racnet.
- De unde ai televizoru'? întreaba sotia.
- L-am cîstigat la un concurs organizat de politie.
- Ce fel de concurs?
- De matematica.
- Si ce v-au dat de facut?
- "Cît fac 5x5?" Iar eu, cu 17, am iesit pe locul trei.

DE CE?
De ce poarta politistii sapca? Pentru ca orice gunoi are capac.

VREAU IN AREST
La sectia de politie, vine un barbat alergînd si strigînd:
- Domnule politist, te rog, aresteaza-ma imediat, închide-ma!
- Dar ce s-a întîmplat?
- Am tras cu pistolul în nevasta-mea. Patru cartuse!
- Ai omorît-o, nenorocitule?
- Nu, din pacate nu am atins-o. De aceea, va rog, bagati-ma într-o celula, repede!

VITEZOMANUL
- Aveati peste o suta la ora. De ce?
- Din pricina ereditatii.
- Cum?!?
- Si tata, si bunicul, si strabunicul au depasit suta. Sîntem o familie de centenari.

INGINERUL SI POLITIA
Doi politai patrulau prin cartierul inginerului Ionescu. Domnul inginer iese cu gunoiul pe la miezul noptii. Un politai zice:
- Ghita, uite un spion!
- Nu, ba, e unu' cu gunoiu'!
- Ba e spion! Ma duc sa-i cer actele.
Se duce organul la dl.inginer:
- Actele dv., va rog!
- Ce acte, dom'le, am iesit cu gunoiu'!
- Esti spion! Mergi la sectie.
- Dom'le, sînt ing. Ionescu, stau în blocu' asta, la apartamentu' 8.
- Ghita, du-te la asociatie si verifica!
Se duce Ghita si vine fuga înapoi:
- Nu locuieste nici un ing. Ionescu la ap.8.
Merg ei la sectie, dl. inginer tot face galagie ca sta la ap. 8. Îl mai trimite sefu' pe Ghita înca o data la asociatie sa mai verifice, acelasi rezultat: nici un ing. Ionescu la ap.8. A doua zi de dimineata, apare seful politiei, vecin de scara cu ing. Ionescu. Aude povestea si îl elibereaza pe inginer. Inginerul merge suparat direct la asociatie. Administratoru' nici nu-l lasa sa deschida gura:
- Domnu' Ionescu, aveti probleme. V-a cautat politia de 2 ori, da' le-am spus ca nu stati aici.

ACCIDENT
- Dv. l-ati accidentat? îl întreaba agentul de circulatie pe automobilistul care, iesit din masina, priveste buimac la omul întins pe trecerea de pietoni.
- Nu l-am accidentat, fereasca sfîntul, nici nu l-am atins! Voia sa treaca, i-am cedat trecerea si el, de uimire, a lesinat!

TRESE LA POLITISTI
De ce au politistii trese de metal? Ca sa auda cînd ploua. Dar de ce au doua trese? Ca sa auda stereo.

ACCIDENT LA TARA
La postul comunal de jandarmi se prezinta un individ cu aripa masinii înfundata.
- Domnule plutonier, aveti vaci negre în satul acesta?
- Din cîte stiu eu, nu.
- Dar capre negre?
- Nu, nu cred.
- Cai negri?
- Nu. De ce întrebati?
- Înseamna ca am lovit un popa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu